На період дії воєнного стану: Особливості подання документів для отримання адміністративних послуг
Нагадуємо, що НКЦПФР (Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку) схвалила рішення про особливості надання адміністративних послуг НКЦПФР у період дії воєнного стану (від 22.02.2024 №223).
Заява та документи для отримання адміністративних послуг до НКЦПФР подаються:
у електронній формі, засобами КІС – https://services.nssmc.gov.ua/login,
у паперовій формі – на адресу: вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30, м. Київ, 01010, або на електронну пошту НКЦПФР admittance@nssmc.gov.ua (з урахуванням вимог рішення Комісії від 19.04.2022 №310).
Довідкова інформація:
НКЦПФР було прийняте рішення «Щодо особливостей приймання НКЦПФР документів» від 19.04.2022 №310. Документом передбачено, що у період дії воєнного стану документи, які надаються до Комісії у паперовій формі (у тому числі документи на надання адміністративних послуг, документи на здійснення реєстраційних дій, заяви, звіти тощо), можуть надаватись до Комісії в електронній формі офіційним каналом зв’язку на електронну пошту admittance@nssmc.gov.ua. Обов’язково мають бути враховані вимоги законодавства про електронні документи та електронний документообіг.